ماشين لباسشويي

ماشين لباسشويي | ماشين لباس شويي | لباسشويي

ماشين لباسشويي

۴۱ بازديد

ماشين لباسشويي از جمله وسايل خانگي است كه توجه زيادي بايد در خريد آن انجام داد. مدل‌هاي مختلف ماشين لباسشويي و ويژگي‌هاي متفاوت و خاص آنها، همگي مشتريان و مخاطبان خاص خود را مي‌توانند داشته باشند. ماشين لباسشويي يك دستگاه بسيار مفيد و سودمند است. رعايت يك سري نكات در خريد ماشين لباسشويي باعث بهتر شدن روند شست و شو و نظافت لباس‌ها مي‌شود.عواملي كه در خريد ماشين لباسشويي تاثير دارند به شرح زير هستند: 

 

طراحي‌هاي وسوسه كننده

از آنجا كه معمولا ماشين لباسشويي را هم در آشپزخانه قرار مي‌دهند، ظاهر مدلي كه انتخاب مي‌كنيد هم مي‌تواند مهم باشد. مدل‌هايي كه گزينه‌هاي زيادي روي بدنه براي تنظيم دارند استفاده بسيار آسانتري دارند اما ظاهر آنها كمي شلوغ به نظر مي‌رسد اما مدل‌هايي كه بيش از چند دكمه براي تنظيم روي بدنه آنها قرار داده نشده است، تنظيم دشواري دارند اما ظاهري ساده و مدرنتر پيدا مي‌كنند.

 

هرچه تعداد دكمه‌ها كمتر باشد نظافت بدنه آسان تر است. از طرفي خريدن مدل‌هايي با دكمه‌هاي لمسي چندان پيشنهاد نمي شود. داشتن نمايشگر LDC يا LED ظاهري مدرن به بدنه مي‌دهد و البته فرايند شست و شو را با وضوح بيشتري نمايش مي‌دهد. اما اين نمايشگرها نه تنها باعث بالاتررفتن قيمت دستگاه مي‌شود بلكه نكته ديگر درباره بدنه لباسشويي ميزان درجه بازشدن در آن است. مدل‌هايي كه 180 درجه باز مي‌شوند مسلما براي خريد مناسب تر هستند چون استفاده آسان تري دارند.

 

برنامه‌هاي متنوع شست و شو

با اينكه داشتن برنامه‌هاي شست و شو متنوع و حالت‌هاي مختلف شست و شو يكي از محاسن لباسشويي به حساب مي‌آيند اما بهتر است قبل از خريد به اين نكته توجه كنيد كه تا چه حدي به اين امكانات احتياج داريد. بسياري از برنامه‌هاي شست و شو را شايد سالي يكبار هم استفاده نكنيد. بعضي ديگر را هم كه به تنظيم زيادي احتياج دارند ممكن است به خاطر بي حوصلگي اصلا استفاده نكنيد.

 

به گفته يكي از فروشندگان لوازم خانگي براي راهنمايي ما درباره برنامه‌هاي شست و شو، برنامه‌هاي مخصوص شست و شوي لباس كودك، شست و شوي اقتصادي، شست و شوي پتو و ملحفه و شست و شوي روزانه جزو برنامه‌هايي هستند كه استفاده زيادي دارند و ارزش پرداخت پول بيشتر را دارند اما برنامه‌هايي مثل شست و شوي لباس‌هاي تيره، شست و شوي ضدچروك، شست و شوي فوق سريع يا شست و شوي مشابه شست و شوي دستي شايد چندان هم ضروري نباشند.

 

در نتيجه مي‌توان از آنها چشم پوشي كرد. قابليت تنظيم دما و قابليت شست و شو با دماي پايين آب هم جزو قابليت‌هاي كاربردي لباسشويي به حساب مي‌آيد. مدل‌هاي جديد كه قابليت شست و شو با آب سرد را با همان كيفيت آب گرم دارند در مصرف انرژي صرفه جويي بيشتري مي‌كنند.

 

شگردهايي كه بايد بدانيد

زمان خريد ماشين لباسشويي به نام كشور توليدكننده درج شده روي بدنه آن دقت كنيد. به گزارش برترين‌ها گاهي مدل‌هاي تقلبي و مدل‌هاي بازار مشترك تا حت ليسانس را با عنوان نمونه‌هاي اصلي با قيمت بالا به شما مي‌مفروشند. مدل‌هايي با ظرفيت بالا قيمت بالاتري دارند. پس اگر به ماشين لباس شويي با ظرفيت بالا احتياج نداريد به خاطر تبليغات و صحبت‌هاي فروشندگان زير بار خريدن مدلي با ظرفيت زياد نرويد. زمان خريد به بدنه مدلي كه انتخاب مي‌كنيد دقت كنيد.

 

هرچه سوراخ‌هاي ديگ داخلي ريزتر باشد كيفيت شست و شو بيشتر است و آسيب كمتري به لباس‌ها وارد مي‌شود. زمان خريد لباسشويي حتما دقت كنيد مدلي كه مي‌خريد صداي كمي توليد كند و لرزش نداشته باشد، به قابليت شروع با تاخير شست و شو هم دقت كنيد.

اين قابليت مخصوصا براي كساني كه شاغل هستند بسيار كاربردي و مناسب است. قفل كودك هم براي كساني كه فرزند كوچك دارند ضروري است و مهمترين نكته اينكه شما قبل از خريد مي‌توانيد كاملا مدل انتخابي تان را بررسي كنيد. پس بهتر است تمام امكاناتي را كه فروشنده اعلام مي‌كند را قبل از خريد چك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد