ماشين لباسشويي

ماشين لباسشويي | ماشين لباس شويي | لباسشويي

ماشين لباسشويي

۴۹ بازديد

ماشين لباسشويي از آن وسيله‌هايي است كه بزرگ و كوچك بودنش تاثير زيادي در خانواده‌ها دارد. با اين كه به نظر مي‌رسد همه ماشين لباسشويي‌ها داراي ظرفيت و توان يكسان هستند، اما مدل‌هاي جديدي كه ساخته شده اند، ويژگي‌هاي جديد و منحصر به فردي پيدا كرده‌اند كه آنها را متمايز كرده است.

 

ظرفيت ماشين لباسشويي

اولين موضوعي كه براي خانم‌ها مهم است كم‌صدا‌ بودن و بدون لرزش‌بودن اين دستگاه است پس حتما بايد از اجناس اصلي او خريداري كنيد كه ضمانت‌نامه داشته باشند. درون ماشين لباسشويي صفحه‌اي استوانه‌اي شكل قرار دارد از جنس آلومينيوم فشرده و سبك كه روي آن آج‌هاي بسيار زياد قرار گرفته‌اند براي شست‌وشوي لباس‌ها. اگر اين استوانه با فشار دست عقب و جلو شود و تكان‌هاي شديد بخورد پس حتما موقع كار كردن سروصداهاي زيادي به پا مي‌كند.

 

رعايت ظرفيت ماشين لباسشويي كمك زيادي به سالم ماندن و طول عمر بالاتر اين وسيله خواهد شد. نگهداري از ماشين لباسشويي، آسودگي خيال افراد خانواده را به همراه دارد. خوش پوش‌ها و خوش‌تيپ‌ها ضربه سنگيني از خراب شدن ماشين لباسشويي خواهند خورد. با توجه به تعداد اعضا خانواده براي ظرفيت لازم را براي ماشين لباس شويي انتخاب كنيد.

 

ماشين‌هاي لباس‌شويي از 3 مدل 5، 7 و 14كيلويي تشكيل مي‌شوند. پرفروش‌ترين نوع اين اجناس 5 كيلويي است زيرا ابعاد آن مناسب طراحي همه آشپزخانه‌هاست اما اگر نفرات خانواده شما بيش از آن است كه يك ماشين 5 كيلويي طي 2‌روز لباس‌هاي انباشته شده را تميز كند حتما از ماشين‌هاي 7كيلويي استفاده كنيد زيرا با انتخاب مدل‌هاي‌ 5 كيلويي حتما بايد از ماشين 2بار استفاده كنيد و در نتيجه شاهد بالاتر رفتن مصرف برق ماهانه‌تان خواهيد بود. ماشين لباسشويي در حجم 12 كيلويي هم در بازار پيدا مي‌شود كه البته اين مدل بيشتر در كارخانه‌ها، خشك‌شويي‌ها و باشگاه‌هاي ورزشي استفاده مي‌شود.

 

تعداد برنامه ماشين لباسشويي

برنامه‌هاي متنوع تر در انواع برندهاي ماشين لباسشويي به شما اجازه مي‌دهد تا بهترين برنامه را مطابق با البسه مناسب انتخاب نموده و نتيجه بهتري را بدست آوريد . در بعضي از دستگاههاي جديد علاوه بر برنامه‌هاي از پيش تعيين شده به كاربر اين امكان را مي‌دهد كه بسته به سليقه خود برنامه اي را براي شستشو تنظيم نمايد . در صورتي كه شما توانايي و حوصله چنين كاري را داريد خريد اين گونه دستگاهها خالي از لطف نيست .

بالاتر بودن تعداد برنامه‌هاي لباسشويي دليلي بر بهتر بودن آنها نيست. ماشين لباسشويي‌ها با برنامه‌هاي بيشتر نشاندهنده زمان بيشتر شست و شو است. برنامه‌هاي مختلف در ماشين لباسشويي‌هاي اتوماتيك انعطاف ناپذيرند و بهتر است كه اين برنامه‌ها دستكاري نشوند.

 

 دور موتور دستگاه ۶۰۰ تا ۱۶۰۰ دور ماشين لباسشويي

 سرعت خشك كن كه با واحد دور در دقيقه مشخص مي‌شود از پارامترهاي ديگر يك ماشين لباسشوئي مي‌باشد . اگر شما پس از شستشو در خشك كردن لباسها محدوديت داريد و يا ترجيح مي‌دهيد كه لباسها را پس از شستشو به صورت خشك و يا نيمه خشك از لباسشويي خارج نماييد بهتر است  ماشين لباسشويي با دور خشك كن بالاتر را خريداري كنيد . دور خشك كن معمولا 600 – 800 – 1000 – 1200 – 1400 و 1600 است . البته اين مقادير حداكثر سرعت مي‌باشد و مثلا دستگاهي كه داراي دور خشك كن 1200 است قادر است با سرعت‌هاي 600 – 800 – 1000 و يا 1200 در هنگام خشك كردن لباسها عمل كند.

 

ورودي آب گرم و سرد و يا ورودي تك

در صورتي كه محل قرار گيري ماشين لباسشويي به شير آب گرم نزديك باشد  پيشنهاد مي‌كنيم كه دستگاههاي داراي دو ورودي آب يا در اصطلاح دو شير را خريداري نماييد . با اين كار در صورتي كه شستشوي لباسها در دماي بالاتر انجام شود مقداري از آب گرم از طريق شير آب گرم تامين مي‌شود و انرژي كمتري مصرف شده  چرا كه در غير اين صورت المنت دستگاه مي‌بايستي دماي مطلوب آب را تامين كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد