ماشين لباسشويي

ماشين لباسشويي | ماشين لباس شويي | لباسشويي

ماشين لباسشويي

۴۰ بازديد

ماشين لباسشويي را بايد به درستي انتخاب كرد. مهم ترين كاري كه در خريد ماشين لباسشويي بايد انجام داد، رعايت نكات ايمني و ويژگي‌هاي خاص ماشين لباسشويي است. اما همه اين عوامل در ماشين لباسشويي‌هاي مختلف، تفاوت زيادي دارند. برندهاي مختلفي كه مي‌توان به راحتي از انها ماشين لباسشويي خريد زياد هستند. اما باز هم دانستن نكاتي در مورد اين ويژگي‌ها كافي است تا انتخاب بهتري داشته باشيد.  


برند و مدل ماشين لباسشويي

مسلما ميزان بودجه اي كه شما براي خريد ماشين لباسشويي در نظر مي‌گيريد يكي از عوامل تعيين كننده است اما در عين حال شايد با  كم و زياد كردن مبلغ خريد گزينه بهتري را بدست آوريد . برندها تلاش زيادي براي بردن گوي رقابت از ديگر محصولات دارند. همه برندها به راحتي اعتماد مشتريان را به دست نياورده اند كه به راحتي اين اعتماد را از دست بدهند. يكي از دلايل مهمي كه باعث مي شود برندها، فروش مناسب تري داشته باشند نيز همين است.


در مورد برند ماشين لباس شويي هم كاملا بستگي به نظر خود شما يا اعتماد شما به برند خاصي دارد ولي مدت زمان ضمانت و نوع خدمات پس از فروش كه براي دستگاه از طرف شركت سازنده و يا وارد كننده در نظر گرفته شده اهميت دارد .مدت زمان ضمانت بيشتر، دليلي بر بهتر بودن دستگاه نيست، بلكه تضميني بر اطمينان خريد مي‌باشد.


بهترين برند هاي دنيا

از بهترين و پرفروش‌ترين برندهاي دنيا مي‌توان برندهاي (ايندزيت، ال‌جي، سامسونگ و وستينگ‌هاوس) را نام برد. تمام اين اجناس كارايي‌هاي يكساني دارند به جز 2 مدل 2010 و 2011 ايندزيت و سامسونگ اما براي جلب توجه مشتري از آپشن‌ها و دكمه‌ها و مانيتورهاي زيبا استفاده مي‌كنند مثل لمسي بودن آن‌ها و پرنور بودن صفحه‌هاي نمايش. در حقيقيت اين ويژگي‌هاي ظاهري بيشتر نماي ظاهري ماشين‌هاي لباس‌‌شويي را متفاوت مي‌كنند بنابراين اگر دنبال كارايي بهتر هستيد درگير رنگ و طرح نشويد!


لباس‌‌ تان چروك نمي‌شود

برند ايندزيت در سال ‌2011 يكي از بهترين مدل‌هاي خود را معرفي كرد. اين ماشين لباسشويي نه‌تنها لباس را تميز مي‌كند بلكه آن را كاملا خشك كرده به‌طوري كه ديگر لازم نيست آن را روي طناب آويزان كنيد. در حالت خشك‌كن اين مدل، حرارت همراه با سرعت و چرخش بالا طوري تنظيم شده كه لباس را كاملا خشك مي‌كند البته اين حرارت به لباس‌هاي ابريشمي و پلاستيكي آسيب مي‌رساند اما در مورد لباس‌هاي نخي‌تان نبايد نگران باشيد و همه چيز را به ماشين لباسشويي بسپاريد از شست‌وشو گرفته تا خشك كردن آن‌ها‌؛ به عبارت ديگر اين ماشين لباسشويي ، لباس را براي‌تان هم مي‌شويد و هم خشك مي‌كند بدون اين‌كه چروك شود!


جنس را انتخاب كنيد بقيه را به ماشين بسپاريد

برند سامسونگ در لباسشويي مدل2011 خود، نقص مدل ايندزيت را تكميل كرد. آپشني كه اين برند از خود ارائه داد اينگونه بود كه شما جنس پارچه موجود در ماشين را انتخاب مي‌كنيد و خود دستگاه به‌صورت اتومات حرارت را نسبت به آن تنظيم مي‌كند تا به لباس آسيب نرسد. با اين آپشن نه‌تنها لباس‌هاي ابريشمي و پلاستيكي بلكه حتي مي‌توانيد عروسك و كتاني و… را هم در ماشين به‌راحتي بشوييد.


مصرف انرژي و آب

ماشين لباسشويي به پرمصرف ترين وسيله برقي در 10 سال گذشته تبديل شده است. اخيرا برخي از توليد كنندگان  براي مطابقت با استاندارد‌هاي مصرف انرژي كليدهاي ميانبري براي دستگاهها در نظر گرفته اند كه باعث شستشوي اقتصادي با مصرف كمتر انرژي را مي‌شوند.


يك لكه گيري مقدماتي لباسها ، در اغلب موارد كمك مي كند تا ماشين لباسشويي در برنامه‌هاي با آب سرد به خوبي لباسها را پاك و تميز بشويد ، اگر فيلتر ماشين لباسشويي در سيكل شستشو تميز نمي شود بعدازهر بار استفاده آن را تميز كنيد و سالي يك بار فيلترهاي آب گرم و سرد را كه در پشت ماشين قرار دارند تميز كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد